poniedziałek, 8 lipca 2013

Live, Laugh, Love

Notes czy pamiętnik ? A może znajdziecie jeszcze jakieś inne zastosowanie ? Dziś zupełnie inaczej bo nie ma papieru Tildy (tak wiem, ostatnio często u mnie gości). Po raz pierwszy użyłam papieru w takim stylu - efekt dla mnie zadowalający :) Serce zostało pokryte Glossy Accent , dodatkowo użyłam ćwieków w dość nietypowym kształcie! :)- co nadało pracy nieco charakteru.  Mam nadzieje, że wam się również podoba :)


Notes or diary? May you can find some other use? Today's project is a bit difftent  because there is no Tilda's paper (Yes-I know, recently is my often guest). I put a Glossy Accent on a heart and use studs in the other shapes - this have given character of work. I used a paper in this style the first time- the effect is well rounded  for me :) I hope You like it also :)






2 komentarze :

  1. rewelacja!
    ja bym dała jako okładka albumu ze zdjęciami z "czasów nastoletnich" ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako notesowa fanka mówię zdecydowanie tak :)

    OdpowiedzUsuń