poniedziałek, 24 marca 2014

Chrzest Święty Nikodema

Hello :) The last few days I felt really badly ... I've been  sick :) Cough, catarrh, fever ... 100% flu :( Right now I can finally say :) I feel good! Today I sent invitation for Nikodem's Baptism :) It was a great project :) I love co-operation with so open people for something unusual, original :) I've got really good pictures ... I chose one :) Fits perfect for my project ! :)and ... What do you think ?

Cześć. W przeciągu ostatnich dni czułam się naprawdę źle... Byłam chora ... Kaszel, katar, gorączka ... 100% grypa. W końcu mogę powiedzieć, że czuje się dobrze. Dzisiaj wysłałam zaproszenia na Chrzest Święty Nikodema. To był świetny projekt. Uwielbiam współpracować z osobami otwartymi na rzeczy nietypowe, oryginalne. Dostałam kilka rewelacyjnych zdjęć do wykorzystania. Wybrałam jedno i wkomponowałam w swoją pracę :) Co o tym sądzicie ? 



Have a nice day ! :) Paulina

2 komentarze :