czwartek, 11 września 2014

Masculine



Birthday Card for Aneta and MSD Challenge nr 1I love Aneta's blog. The way how she  compose all cards ... I was really happy to see challenge on her blog.
The main task was to use the colour palette or sketch. I had a lot of fun to make it - but to be honest it wasnt' easy to cope with all layers and compositions.

Męska Kartka na wyzwanie nr 1 Anety oraz MSD. Uwielbiam blog Anety. Sposób w jaki komponuje swoje kartki ... Ucieszyłam się widząc na jej blogu wyzwanie. Głównym tematem było wykorzystanie podanej palety kolorystycznej lub schematu pracy. Świetnie się bawiłam wykonując tę pracę jednak muszę być szczera - wcale nie było łatwo poradzić sobie z tymi wszystkimi warstwami i dość skomplikowaną kompozycją.



Have a nice day :) Paulina

5 komentarzy :

  1. Nie moge oderwac oczu!!! Co za dzielo sztuki, vintage a za razem z odrobina delikatnosci :) Podoba mi sie jak w calosc wkomponowalas moje ukochane papiery Tildy ( http://mytildasworld.blogspot.com/ ) a zarazem utrzymalas charakter vintage :) Dziekuje za wspolna zabawe i za komplementy. Trzymam kciuki przy losowaniu xoxo Aneta

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie było łatwo, ale świetnie sobie z tym poradziłaś! Podoba mi się jak idealnie potrafisz skomponować wszystkie elementy w swoich pracach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje śliczne :) Ogromnie się cieszę słysząc tak miłe opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love this card!!! Colors are mesmerizing!

    OdpowiedzUsuń