czwartek, 9 kwietnia 2015

Greeting Tags from Digital Paper

Hello :) I hope that Easter time was successful for you. Today I present the card made for Baptism. I wanted to created a card a  little different than usual - so I left motives typically used for children. I keep watched to not make it typically in vintage style - leaving a soft and girlish. I used one of the tags here comes from the collection of "Greeting Tags"
So I came up myself, and here it is:

Witam Was serdecznie :) Mam nadzieję, że czas świąteczny był dla Was udany. 
Dziś przedstawiam kartkę wykonaną na Chrzest Święty. Chciałam, by była ona odrobinę inna niż zwykle - odeszłam więc od motywów wykorzystywanych typowo w kartkach dla dzieci. Uważałam by nie zrobić jej typowo w stylu vintage - pozostawiając delikatną i dziewczęcą.  Wykorzystałam tutaj jeden z tagów pochodzący z kolekcji "Greeting Tags" . Tak sobie wymyśliłam i oto jest:





Have a nice day :) Miłego dnia :)

Kartka powędruje na wyzwania : 
Card and Scrap - Lager på lager 



2 komentarze :

  1. Cudownie ciepła i wiosenna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bogata i interesująca pamiątka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń