piątek, 24 kwietnia 2015

Just for YOU ...

Hello :) I have seen the "Quilling challenge" few days ago on the blog "Na Strychu"... I was thinking few days and  I made the card yesterday evening. I decided to make it in a little bit different way ... (You are not suprised - I guess :).
  The quilling background filled up with some clay. I like the end result and what do you think ?

Hej. Kilka dni temu zobaczyłam Wyzwanie-Quilling na blogu sklepu "Na Strychu" ... Myślałam kilka dni co zrobić i wczoraj wieczorem udało się. Zdecydowałam podejść do tematu odrobinę inaczej (chyba Was to nie dziwi :P ) ... "Quillingowe" tło wypełniłam masą plastyczną. Podoba mi się efekt końcowy ... a Wy co o nim sądzicie ?




I would like to send my card for challenges :



7 komentarzy :

  1. Piękna karteczka a pomysł z wypełnieniem niektórych esów-floresów bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje ! Nie byłam pewna ale spróbowałam ... wyszło ok :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo delikatna, i piekna kompozycja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna i delikatna :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, romantyczna kartka. Świetny pomysł na wykorzystanie quillingowych oczek :)

    OdpowiedzUsuń