piątek, 25 września 2015

Sklep-Ewa.pl - new inspiration

Witam Was serdecznie. Czy macie swoje ulubione wykrojniki, grafiki, dodatki, które w awaryjnej sytuacji ratują wam życie ? Ja mam swoją listę. Humoru brak , włos każdy w inną stronę , "słoneczna" pogoda za oknem - Skandynawia wita - mix wystrzałowy !!! Nie poddałam się - użyłam tego co wiem, że zawsze się sprawdza. Już jakiś czas temu swoje wykrojniki podzieliłam na te, które uwielbiam i wiem że zawsze się przydadzą.  Bez niektórych dodatków, nie wyobrażam sobie kartki (listę znajdziecie pod zdjęciami

Hello my blog friend. Do you have a favorite dies, graphics, add-ons that in an emergency situation, save your life? I have my list. "In a bad mood", "bad hair day", "bad weather"- mix of sensational !!! I do not give up - I used what I know, that always works. Some time ago I shared my dies for the ones I love, and I know that they always come in handy. Without some additives, I can not imagine cards (a list can be found under the pictures)





Użyte materiały: / I used:
Papier Galeria Papieru
Kryształki samoprzylepne
Emaliowane kropki 
Wykrojnik Joy Crafts
Wykrojnik Nellie's Choice
Wykrojnik Spellbinders 
Grunt akrylowy gęsty GESSO
Farbki Splash - tutaj znajdziecie całą gamę produktów 13arts



Ps. Don't worry - I'm fine.   Michael Buble always improves mood - listening therefore on :) Have a nice day: * Hugs

 Ps. Nie martwcie się :) Mam się całkiem dobrze :)
 Michael Buble zawsze poprawia humor - słucham zatem dalej :) Miłego dnia :* Ściskam

4 komentarze :