poniedziałek, 28 grudnia 2015

Notepad In A Different Way For Lemonade

Witajcie po Świętach. Od dłuższego czasu chciałam zrobić notes, którego okładka jest materiałowa. Kupując tkaninę w kratkę wiedziałam, że do prac scapowych również się przyda. 
Welcome after Christmas. I've wanted to make a textile-covered notepad for some time. And when I bought this plaid cloth I knew I would use it for craft projects too.

Notes kupiłam gotowy, jednak poprosiłam by okładka nie była przyklejona do bazy w środku. Pod materiał dodałam odrobinę gąbki grubości 5mm, by całość była delikatnie puchata. Tył obszyłam przy brzegach a przód ozdobiłam papierami oraz cytatem:
I bought a ready-made notepad, I only asked that the cover is not glued to the base. I padded my cloth piece with 5 mm foam to make it a bit "softy". I sewed the back along hte edges and decorated the front with papers and a quotation:

Z racji tego, że notes jest "puchaty" potrzebne było coś do zawiązania - wykorzystałam sznurek, który moim zdaniem wpasował się w klimat notesu:
As the notepad is thick and soft, I needed something to tie it - I used a piece of string that perfectly matches the notepad style :
 
Całość delikatnie pochlapałam i tak oto mój maleńki notes jest gotowy :-)
I delicately sprinkled the cover with paint and my tiny notepad was finished :-)

Listę użytych materiałów znajdziecie na blogu Lemonade.
The list of used materials you can find on Lemonade's Blog

Miłego dnia , Paulina
Have a nice day, Paulina

1 komentarz :