czwartek, 7 lipca 2016

DOUBLE-SIDED ALBUM

Hello. When my hands fell into the base of the Eco-scrapbooking I knew what I'm gonna do. " Light, uncluttered with add-ons and mediums. On each page I added the appropriate writing and gently embellished. I combined add-ons and paper from differents companies - a total mix:

Witajcie. Gdy w moje ręce wpadła baza z Eco-scrapbooking wiedziałam, że powstanie z niej "album dwustronny". Lekki, nieprzeładowany dodatkami i mediami. Na każdej ze stron dodałam odpowiedni napis i delikatnie ją ozdobiłam. Połączyłam dodatki i papiery różnych Firm - totalny misz-masz :

Materiały :

* Papier 13arts - AURA ROSA
* Tusz akrylowy 13arts Splash! - BLUE LIGHT
* Tusz akrylowy 13arts Splash! - WHITE
* Tusz akrylowy 13arts Splash! - PINK 
* Kwiaty papierowe dpCraft 
* Zestaw papierów POSITIVE LIFE 
* Emaliowane kropki 
* Wykrojnik Joy Crafts Cutting & Embossing 

Pozdrawiam serdecznie, Paulina



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz