piątek, 22 lipca 2016

MAKE IT HAPPEN


Hey :) I love decorating notebook's cover - recently I do it quite often. I forgot that in my collection I have a beautiful paper, perfectly matching the typically male projects. Marta, with her last post - wooden box  reminded me about it! Scissors went in motion, created the notebook : 

Hej :) Uwielbiam ozdabianie notesów - ostatnio robię to dość często. Zapomniałam, że w mojej kolekcji mam przepiękny papier, idealnie pasujący do typowo męskiej pracy. Marta swoim ostatnim postem - skrzyneczką przypomniała mi o nim! Nożyczki poszły w ruch, powstał taki oto notes:


 Materiały :
* Papier dwustronny ScrapBerry's Edge of Town THE BEST DEALS IN THE STATE
* Papier dwustronny ScrapBerry's Edge of Town ON THE ROAD

* Papier dwustronny ScrapBerry's Edge of Town NO PARKING 
* Papier jednostronny ScrapBerry's Edge of Town AT YOUR OWN RISK
* Papier jednostronny ScrapBerry's Edge of Town NEXT EXIT 
* Zestaw wykrojników Thinlits SCRIBBLES & SPLAT 4szt. 
* Emaliowane kropki samoprzylepne MARINE 54szt.  
* Media 13arts

 Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa


http://13artspl.blogspot.no/2016/07/challenge-44-dare-to-be-daring.html

2 komentarze :

  1. Fabulous little note book cover!!Thank you for joining us over at 13Arts for our "Dare to be Daring" challenge no 44 xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się realizacja tematu wyzwaniowego :) Piękny notes! Dziękujemy za udział w wyzwaniu 13arts.

    OdpowiedzUsuń