sobota, 29 października 2016

An unusual notebook


Hello everyone :) Today, I prepared an unusual notebook for all kinds of records. It is an inspiration made for Retro Kraft ShopI tried to make it "flat" so I didn't add flowers here to be able to use it in an easy and pleasant way.
Hej wszystkim :) Dziś przygotowałam inspirację dla Retro Kraft Shop - nietypowy zeszyt / notes na zapiski wszelakie.  Starałam się by był w miarę "płaski" więc nie dodałam tutaj kwiatów by móc go użytkować w sposób łatwy i przyjemny.


Pracę rozpoczęłam od wyboru papieru. Kolejnym etapem było nałożenie pasty modelującej przez maskę. By uzyskać motyw w tle nałożyłam pastę prosto z pudełka nie zmieniając jej barwy. Na środkowej warstwie papieru pastę zmieszałam z pasta pękającą, która jet biała by uzyskać bardziej wyrazisty kolor.

The work started with the choice of paper. The next step was the application of modeling paste through a mask. To get the theme in the background I put on the paste straight out of the box without changing its color. For the middle layer of paper, I mixed the paste with white crackle paste to get more vivid color.


Serduszka to stempel Carabelle, który wycięłam i użyłam w budowaniu kompozycji.
Jeśli zastanawiacie się czy warto je kupić - odpowiedź brzmi TAK !
Są proste w użyciu , mają niepowtarzalne wzory a jeśli jakiś wzór już Wam się znudzi bez problemu go odsprzedacie kupując coś nowego :)

The hearts are a stamp from Carabelle, which I cut and used in building the composition.
If you wonder whether they are worth buying - the answer is YES!
They are easy to use, have unique designs and if you get bored with a pattern you can easily resell it to buy something new :)


Gotową kompozycję pochlapałam, dodałam stemple Finnabair, przewiązałam sznurkiem i gotowe ;)
I added some splashes to the finished composition, some stamps from Finnabair, tied with string and it's almost ready  ;)


Pozostało tylko ..... dodać gel medium, gesso i posypać to pudrem do embossingu !
Uwiebiam ten efekt - polecam spróbować ;)

All that's left  ..... add a gel medium, gesso and sprinkle it with embossing powder !
I'm in love with this effect - I recommend you try it ;)


 To na tyle. Wracam do Was niebawem z kolejną inspiracją.
That's it. I will come back to you soon with the next inspiration.

Ściskam, Paulina
Hugs, Paulina




Użyłam: / I used:

9 komentarzy :

  1. Choć nie jestem mediowa, to bardzo podobają mi się Twoje prace. Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudnie mediujesz! Piękne prace z klimatem, aż miło tu zaglądać :) Fajnie, że zeszyt oprócz niesamowitego wyglądu jest też płaski, a dzięki temu praktyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. amazing work!!!

    tine

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba, aż chce się w nim coś zapisać! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały !!!Przecudnie mediujesz

    OdpowiedzUsuń