czwartek, 20 lipca 2017

Mini Workshop

Hi. Today I prepared a slightly different post for you. Recently I managed to organise mini workshops with the gorgeous chipboards from Scrapiniec.  Polish - Norwegian - Spanish  team.  Step by step, I led girls through the creative process. I sincerely admit that I love the final results ! Take a look, please:

Hej. Dziś przygotowałam dla Was odrobinę inny post. W ostatnim czasie udało mi się poprowadzić mini warsztaty z przepięknymi tekturkami od Scrapiniec, w kameralnym gronie (polsko - norwesko - hiszpańskim) . Krok po kroku przeprowadziłam dziewczyny przez proces twórczy.  Przyznam szczerze, że efekty końcowe cieszą me serce. Spójrzcie, proszę :


Postanowiłyśmy ozdobić torebki - przy użyciu mediów, stempli, tekturek i ogromu dobrego humoru :)
We decided to decorate the gift bags with media, stamps, chipboard and a lot of good humour. 

Dziewczyny bardzo szybko załapały o co chodzi. Każda z nas stworzyła swoją, niepowtarzalną pracę.


Mam nadzieję, że podzielacie moją opinię co do zdolnych kursantek ! Obawiałam się, że nauczyciel ze mnie średni - jednak chyba nie jest źle :D

Przepiękne tekturki, które nam towarzyszyły to nowa kolekcja :




Pozostałe materiały : papier - Maja Design, stemple - Carabelle, duże kwiaty - Prima Marketing





1 komentarz :