wtorek, 27 marca 2018

Card with "Moonchild" Collection

Dzisiejszą propozycją będzie kartka, gdzie rolę główną odgrywa kolekcja „Moonchild” Piątku Trzynastego. Zainspirowana tematyką kolekcji postanowiłam wykonać zabawną, lekko motywacyjną pracę. W swoich zbiorach wyszukałam grafikę, która idealnie wpasowała się w mój pomysł. Starałam się użyć dużo elementów, nie tracąc przy tym lekkości. Postawiłam na dość odważne połączenie kolorystyczne detali - kolor żółty oraz fiolet. Hello our blog fans. Today's proposal will be a card, where the main role is played by the "Moonchild" collection from Piątek Trzynastego. Inspired by the theme of the collection, I decided to do a fun, slightly motivational work. In my collection I found a graphic that perfectly fit into my idea. I tried to use a lot of elements without losing lightness. I bet on a fairly bold combination of color details - yellow and violet.


Mam nadzieję, że moja praca przypadnie Wam do gustu :) Pozdrawiam serdecznie, Paulina
I hope that you will like my work :) Best regards, Paulina

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz