piątek, 4 maja 2018

First Communion


 Hej. Dzisiejszą inspiracją przygotowaną dla MajaDesign jest zestaw : kartka w pudełku. Do jej wykonania użyłam papierów z kolekcji "Denim & Friends". Tym razem sięgnęłam po arkusze w odcieniach beżu oraz turkusu. Połączyłam je z tekturkami od Scrapińca, kwiatami oraz na sam koniec całość pochlapałam. Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja dzisiejsza inspiracja. Pozdrawiam, Paulina

Hello our blog fans. Today I would like to show you card in the box created for MajaDesignFirst Communion is a ceremony in some Christian traditions during which a person first receives the Eucharist. Catholics believe this event to be very important and for this occasion godparents used to give some gifts. My today’s inspiration is a one of the ideas how we can pack small gift and make this moment really important for donee. Hugs, Paulina







1 komentarz :