niedziela, 30 grudnia 2018

KARTKA DZIECIĘCA

Kartka dziecięca to moja dzisiejsza inspiracja. Po raz kolejny postanowiłam połączyć rożne papiery,  wykorzystując  to co zostało mi po większych projektach. W przypadku papierów Piątku 13 nie stanowi to zupełnie problemu bowiem dziś połączyłam aż 3 - zupełnie inne kolekcje. Sami zobaczcie i oceńcie co dziś przygotowałam :

The childish card is my today's inspiration. Once again, I decided to combine different papers, using what was left of my larger projects. Using the paper from Friday 13th, this is not a problem because today I have combined up to 3 - completely different collections. Take a look please, and let me know what do you think about my project:



 Little Girl Cute and Co. 
Pozdrawiam,
dream team 2018 Piątek Trzynastego

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz