środa, 6 marca 2019

Card Box for Maja Design


Hej. Dziś przygotowałam pudełko, które zostało dopasowane do jednej z kartek dziecięcych, które pokazywałam jakiś czas temu. Całość stanowi idealną pamiątkę z okazji Chrztu Świętego. Nie wykonalam pudełka sama - nie jestem na tyle cierpliwa. Kupiłam gotową bazę GoatBox, która została ozdobiona. Papier to Maja Design z kolekcji "Vintage Baby" - kocham go za subtelne wzory oraz pastelowe kolory. Tym razem nie dodałam zbyt dużo warst. Pudełko ozdobił napis ze Scrapińca oraz papierowe kwiaty Wild Orchid Crafts. Starałam się by całość utrzymać w prostej formie (bynajmniej próbowałam!) 

Hello, our blog fans. For the previous inspiration, I have created two childish cards. Today I would like to show you another project – this time I created a card box in the same style. It will be a gift for a Baptism. I did not create the paper box from the scratches – I’m not so patient. I bought a ready base from a polish producer called GoatBox. The base is really easy to fold and then decorate. Paper came from the Maja’s “Vintage Baby” Collection. I love all type of delicate pattern and pastel colors, recently. This time I added some structure paste. I didn’t want to make many layers. I have chosen only some chipboards from Scrapiniec and paper flowers. Kept it as simple as possible (I did my best!)


Mam nadzieję, że moja dzisiejsza praca przypadnie Wam do gustu. Jeśli macie jakiekolwiek pytania - piszcie śmiało. Życzę Wam wspaniałego dnia, Paulina

I hope you enjoyed today’s post. If you have any question – don’t hesitate to ask! I wish you a wonderful day. Hugs, Paulina



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz