środa, 2 września 2015

Wedding Guestbook and albums

Hello :) Have you ever make a project inspired by your own previously work ? I did it this time. I've got a request to make a guestbook and folding albums . Inspiration was one of my cards published on my blog :) I Kropka chipboards fits perfectly - nothing new :) Have a look :

Hej. Czy robiliście kiedykolwiek projekt zainspirowany swoją poprzednią pracą ? Takie zadanie miałam tym razem. Księga Gości oraz albumy harmonijka - inspiracja pochodzi z mojego bloga. Tekturki I Kropka wpasowały się idealnie - ale to nic nowego :) 













Użyłam/ I used :
 

Domyślacie się, która z moich poprzednich prac była inspiracją do wykonania tej, którą prezentuje dziś (możecie opisać pracę, podać link). Jeśli tak - napiszcie komentarz na moim blogu, odwiedźcie również blog I Kropka pozostawiając po sobie ślad pod moim postem. Spośród prawidłowych odpowiedzi wylosuje jedną.
Nagrodą będzie niespodzianka :)
Co wy na to ???

Ollart - zgadza się ! Proszę podeślij mi swój adres :
padoriaa@interia.pl - tak jak napisałam mam niespodziankę :) 

Pozdrawiam - konkurs rozstrzygnięty:)

9 komentarzy :

  1. Myślę, ze inspiracją była ta pierwsza kartka http://padoriaa.blogspot.com/2015/07/wedding-season-starts.html
    włączam sie do zabawy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudło ... inspiracja była bardziej kolorystyczna :) Szukamy dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I kompozycyjnie podobnie dość - podpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnia próba jeśli nie to to nie wiem;) http://padoriaa.blogspot.no/2015/05/vintage-style.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne to jest (jak wszystkie Twoje prace zresztą).

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie piękne prace!!! Podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ollart - zgadza się ! Odezwij się : padoriaa@interia.pl
    Gratulacje - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń